söndag 10 april 2016

UNDERBART DOFTLJUS och FÖR EN BRA SAK


När jag var och klippte mig i veckan hittade jag detta Aveda Doftljus - Light the Way. Och det doftar ljuvligt av ekologisk ingefära och indisk ginger lily. Dessutom kolla på det här: 100% of the purchase price helps protect water for animals, kids and the environment you love.

Eftersom de endast kostar 135 sek så köpte jag på mig ett litet lager, bästa gå bort presenten tänker jag. 
Och nej, jag är inte sponsad - jag har inte ens fått någon liten gnutta rabatt. 
Bara ett ljus jag verkligen gillar och vill tipsa om.

Älskar våra "körsbärskvistar" // persiko? // på matbordet i matsalen.
Nu när blommorna torkat kommer det härligt gröna blad … 

1 kommentar:

  1. Hej!
    Var är det underbara bordet ifrån?
    Med vänlig hälsning, Linnea

    SvaraRadera