måndag 1 februari 2016

NÄR KUNDEN SJÄLV ÖNSKAR …

När kunden emailar mig sina önskemål är det alltid så kul att kunna 'bolla' fram hur vi ska genomföra dem. Ofta blir smyckena jättefina och personliga då. Ibland har jag redan material hemma och ibland får jag leta hos mina grossister för att hitta lösnigar på det som önskas. Ibland får jag hitta på andra lösningar. Nedan är två exempel på smycken som vi satt samman. Inga avancerade alls men vädligt enkla och fina. 
Här är det ett halsband BRICKA som vi valt en mini-bricka till, endast 7 mmø och en mini diamant (4 mm) - på en tunn belcher kedja. Berlockerna kan bäras tillsammans eller var för sig.

Och här är det ett armband med en lyckosymbol - fyrklövern - som jag satt mitt på kedjan med hjälpa av en ögla. Vid låset hänger en bricka med ett personligt budskap i form av ett ord.

Har jag sagt att jag ÄLSKAR mitt jobb och mitt företag!?
♥︎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar