söndag 24 januari 2016

VECKANS .


Vi behöver en lampa över vårt soffbord, en man kan dimma. Jag älskar denna Verner Panton Pendel Panto lampa. Skulle så gärna vilja testa liksom, hur den blir. Hängandes långt ner över vårt soffbord från Aplsunds.

Nu när det blev slask och plask ute längtar jag fruktansvärt mycket efter våren. Så jag klickade hem en ny vårjacka. En bomber i mjukt lammskinn. Får se hur den är på, hoppas den är lika fin som på bilden.

Nu vill jag fylla lägenheten med ljus. Helst dagsljus. Kripsigt *ler*. Och rosa ranunkler, anemoner och körsbärskvistar.

Men innan våren kommer ska vi åka skidor i alperna. På sportlovet åker vi som alltid till Italien. Längtan sattes in igår då vi var på Alpingaraget och provade pjäxor. Mina verkar ha blivit så små. Så synd, då kanske jag måste köpa mig ett par nya - med värme i! *blink*. Vi funderar på att åka iväg och åka skidor även på påsklovet … Är sugen på att testa något nytt. Någon som har ett hett tips på härligt hotell i alperna, som passar till påsklovet?


3 kommentarer:

  1. Framförallt är ni VÄLDIGT SUGNA på att åka iväg över jul...väldigt väldigt sugna...

    SvaraRadera
  2. Kanske inte ser vart det står, men vart klickar man hem jacka? Ser ju galet fin ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klicka på vårjacka i texten ovan så kommer du dit. Den är från Zara. Visst är den så fin på bilden, hoppas att den är lika fin i verkligheten.

      Radera