lördag 19 september 2015

ETT, TVÅ, TRE BILDER


Här sitter jag ofta och arbetar undan mina jobbsaker vid datorn innan jag går ner till verkstan, som ligger runt hörnan och i vår gamla lägenhet. Jamen visst är det lyx! Att ha en egen lägenhet och som dessutom är min egen verkstad!  

Och ser ni min väska - det är ett supertips. Nu finns den på HM igen. Här. Det är den bästa väska jag någonsin haft. Så bra att jag var tvungen att slå till på en till så att jag har en till OM jag nu skulle råka slita ut den. Priset är bra för den storleken och för det vackra äkta lädret som bara blir vackrare och vackrare ju mer du använder den.

armband THROUGH.
Det är så nytt att jag inte ens hunnit få upp det på min smyckesblogg - men det kommer i dagarna. 
Ett sådant sålde jag hos @designhjälpen nu i veckan för att kunna skänka hela summan (400 sek) till Röda Korset och deras insatser för alla medmänniskor på flykt.
Hej Hanna Wendelbo & co som tagit tag i detta projekt! 
Tillsammans kan vi hjälpa!

Och i verkstan är det ett evigt stök.
Och jag funderar på hur jag ska ta och styra upp det där nere.
Har en himlans massa planer.

Nu tar jag helg och önskar er en skön helg!
♥︎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar