fredag 12 juni 2015

little.u KOMMER ATT HA SOMMARSTÄNGT I ÅR ….


beslutet är fattat! 

#littleu kommer att ha sommarstängt för beställningar d v s jag tar inte emot beställningar eller tillverkar några smycken under denna period. den 10 augusti öppnar jag för beställningar igen. ☼

jag gör detta för att jag behöver lite ledig tid tillsammans med mina barn & min man - som egenföretagare är det extremt svårt att ta ledigt. samt att min läkare råder mig detta för min värkande axel - den behöver vila. dessutom ligger jag långt efter i mitt administrativa jobb i företaget. och en del förändringar kommer förhoppningsvis ske i företaget till hösten. ☼

vill du hinna få dina smycken innan jag går på semester är sista beställningsdag den 18 juni. ❥

beslutet var svårt att fatta - jag har ältat och ältat, men nu känns det rätt. så jag 


hoppas att ni har förståelse och så önskar jag er alla en underbar sommar & varmt välkomna åter den 10 augusti ❥

2 kommentarer:

  1. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvaraRadera
  2. Ha en långn underbar sommar! Bra beslut :-) kram

    SvaraRadera