måndag 2 mars 2015

TBX

Jag är tillbaka! 
Nu är jag åter i little.u verkstan och det är så kul för jag känner peppen igen (mega peppen, som jag verkligen har saknat de sista månaderna - typ ända sedan i oktober) och känner mig på riktigt utvilad. Åh vad det var en bra resa för mig!

Grym skidåkning, god mat & all denna härliga tid tillsammans med familjen.
Dumpade snö både på nätter och på dagar, solsken vissa dagar (ibland bara delar av dagen), vanilj- & choklad munkar som afterskii, moonboots-shopping, vackra alptoppar och ja, allt - ALLT var så bra! Helt enkelt! På mitt IG kan ni se fler bilder från vår resa … här.


Nu har fotoutmaningen för mars månad 2015 kört igång, i år igen. Bästa Hanna Wendelbo. Jag är med, för att det ger så himla mycket inspiration. Häng på du också … Ja! Här hittar du den.

1 | grönt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar