fredag 5 september 2014

L♥VE | TACK



Med en Make på business-trip på den 10-åriga bröllopsdagen så kom det ett blombud. Såklart tänker nu kanske. Men han vet att jag inte är någon tjej som tycker att ett blombud är så viktigt. Och han sa faktiskt på vår första date att "bara så att du vet, jag är inte den där pojkvännen som skickar blombud - jag visar det på andra sätt istället!". Men när budet kom igår så hoppade mitt hjärta än då. Han vet att jag älskar rosor. Rosa rosor. Buketten är ljuvlig! Och så sa han när han ringde "jag kan ju skicka blommor nu, jag är ju inte din pojkvän längre. Jag är din man!". Jag saknar honom här, nu.

Jag fick dock en mycket trevlig kväll igår. Jag mötte upp Anna & Annika för ett litet mingel på Svenskt Tenn. De släpper sitt nya magasin och hade ett release party. Vi minglade och drack skumpa i deras vackra lokaler. Gick förbi Mulberrys 30-års fest och tog en taxi hem till mig. Där vi sedan käkade middag, babblade galore om allt från allvar till ytligheter (higlighter - alltså, it's da shit!;). Och inflyttningspresent hade de också med sig … om ni visste så otroligt tacksam jag är över att bloggen har fört mig samman med dessa två stor-hjärtade brudar. tacksam

Sitter och ler nu åt hur fin dagen igår var … 
Dags att ta tag i jobbet. 
Och fredag! Wiiihoo! 
På med den här låten - love it! 
Ha en fin dag! 
Och tack alla ni som lämnade hälsningar igår. 
TACK! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar