tisdag 5 november 2013

TILL EN PAPPA


Det är bra att ha ett företag som påminner en om de olika högtiderna.

Som att : plötsligt började det att komma förfrågningar om herrsmycken. 
Hmmm ... varför kan man undra? 
Och så kom jag på det ~ det är ju far-dag på söndag!

+

Nu när jag köpt mig min fina almanacka så ska jag planera in alla dessa dagar i god tid inför år 2014.
Så att jag kan påminna er om dem. I god tid. Så som det ska vara när man driver ett företag.
Det är ju lite sent påtänkt att göra det idag liksom ... 
Armbandet ovan skickades i alla fall till en pappa.
Vems pappa det är – bara en som känner till det. *ler*
Och skulle någon vilja göra en vrålsnabb beställning så kanske det går om vi samarbetar. 
Men då måste beställningen komma helst nu - men senast i kväll, om vi ska lyckas innan fredag.

Och varför inte passa på att låta det slinka med en beställning till sig själv också ;)

~ his & hers ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar