fredag 15 november 2013

little.u PRESENTKORT


Om man vill ge någon ett little.u smycke men inte vet riktigt vilket mottagaren önskar sig kan man ge bort ett presentkort. Jag handstämplar summan på en rund bricka i silver .925 som hängs på ett kort med mottagarens namn på. Sedan slås det in i ett little.u paket (ni vet ljust grått med puderrosa silkesband). När mottagaren sedan vill beställa ett little.u smycke skickar hon/han in brickan som betalning. Och smycket tillverkas.

Visst är det en riktigt bra present att ge bort *blink, blink* ... kanske i julklapp ...

Du beställer det genom att email mig på little.u@telia.com ... du skickar med den adress dit du vill att jag skickar presentkortet, namnet på den som ska få det samt önskad summa. Easy peacy!


Fredag och här är det full rulle i verkstan eftersom jag ska ha pop-up shop i Betonggruvan imorgon. Hoppas på att kanske träffa någon av er då ... nu ska jag jobba på här. Work, work, work ...

1 kommentar:

  1. Gudars vilket snyggt presentkort!! Det snyggaste någonsin må jag säga...:)

    SvaraRadera