onsdag 23 oktober 2013

PUDERROSA, GRÅTT & GULD


Puderrosa, grått & guld. Som sagt ... 
Jag har klickar hemma dessa godsaker ovan. Från den allra vackraste webbutiken Mokkasin, så klart!

Den där skålen har jag velat ha sedan jag första gången såg den. Som en liten godsak. Handgjorda av keramikern Jonas Lindholm. Blir perfekt till min smyckessamling. Ska minsann få tag på en rosa också. Och de där kuddarna från Numero 74 ~ de kan man bara inte låta bli att klicka hem. Puderrosa liksom. Och med små tofsar i 'guldgult'.

Det som fick mig att göra hela beställningen var egentligen den där kalendern. År 2014 kommer att bli året då jag får ordning och reda i mitt liv och för kalender. Och lyckas jag inte i denna vackra kalender från Frankie Press, ja då gör jag det nog aldrig. Om det inte blir så att jag får skrivkramp - som jag lätt får när en skrivbok är för vacker. Jag vill liksom inte 'förstöra' den ~ hahaha!

1 kommentar:

  1. Fina saker du klickat hem! Den där skålen var jättesöt. Kram Suss

    SvaraRadera