fredag 27 september 2013

ETT STORT & ROSA TACK!


I oktober förra året startade jag insamlingen 'THINK PINK | HJÄLP TILL'. 

Jag började sälja 2 armband  - armband THE PINK STAR BRACELET & armband THE PINK BRACELET - och för varje sålt armband bestämde jag mig för att skänka 10 sek till Cancerfonden. Många är ni som beställt armbanden och jag är er evigt tacksamma. För tillsammans kan vi hjälpas åt & agera.

Jag har nu räknat ihop hur många armband det blev och hur många kronor jag ska skänka. Det blev 960 sek som jag sätter in på deras konto. Och jag fortsätter naturligtvis att sälja båda armbanden. Och jag fortsätter även med att skänka 10 sek per armband av dessa modeller till Cancerfonden. Dessutom kommer det ett par nya rosa-little.u-armband nu i början på oktober ... jag gillar dem massvis. En modell som jag tänkt och skissat på ett tag, och nu så blir de verklighet. Ska bara finputsa lite till på dem.

Så än en gång, tack snälla ni som köpt mina rosa little.u armband !
Tack för att vi tillsammans kan hjälpa!

1 kommentar: