fredag 1 februari 2013

LITE BLEK


Äntligen fredag. Maken har landat och kommit hem. Till oss. Vi är en hel familj igen. Idag är det riktigt fredagsmys. Jag ler. Jag njuter!

Jag känner mig dock aningen blek. Även om jag fick en drös med härlig energi både igår (då jag fikade med härliga Anna) och imorse (då jag började dagen med en kopp kaffe med två vänner). Men det har gått lite'i ett' just nu. Jag har suttit hela kvällarna (och nätterna) med min 'förgrymmade' bokföring för att hinna ikapp. Snart så! Jag klagar inte. För shit vad jag har det bra! Men lite blek kan man ju få vara ... ibland.
+

Och nu ska jag kika i Makens resväska. Det finns en hel del vackra saker - till mig & barnen - där i. Iiiii!


Trevlig fredag!

6 kommentarer:

  1. Lovely!! Fredag,alla tillsammans!<3


    Sitter nu med en kopp kaffe, solen skiner, vacation feeling....gillar!

    Kram!
    xoxo

    SvaraRadera
  2. Det är klart man kan vara lite blek ibland, även om allt egentligen är ganska bra. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Tycker väldigt mycket om bilden - och färgerna även om du känner dig blek. Vackert.
    Härligt att vara samlade igen! Och spännande med resepresenter.
    Uppskattar att läsa här hos dig. Du sprider en skön känsla och energi som jag inte riktigt kan
    Sätta ord på. Hoppas ni får en superskön helg nu.

    Kram
    Nanna

    SvaraRadera
  4. Men du vilken fin tröja! Gillar färgen. Nu är vi ju såååå nyfikna på vad som fanns i bagaget ;) Jag kommer ihåg när S var i Kina, slängde mig över hans väskor när han kom hem *fniss*

    Ha en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  5. <3

    Vad fanns i väskan? Ljuvligt blek. Den färgen kommer vi inte få nog av, även om jag är ganska övertygad att det ÄR sommarens färg 2013.

    Hugz

    SvaraRadera