måndag 4 februari 2013

halsband X {hjärta} Y


En enkel rund bricka på en silverkedja. 
Två bokstäver med ett hjärta emellan. 
Handstämplade med mycket kärlek.

+

halsband X {hjärta} Y
40 cm ankarkedja (1.4) med en rund bricka (12 mm) 
handstämplad med 2 bokstäver samt ett hjärta kostar 350 sek. 
För varje extra 10 cm längre kedja kostar det 50 sek. 
Och vill du hade det lilla vackra hjärtat (6 mm) 
hängandes tillsammans med brickan kostar det 25 sek extra 
(men hjärtat bjuder jag på fram t o m alla hjärtans dag).

Du kan välja din och din kärleks bokstav / dina barns bokstäver med ett hjärta emellan
eller kanske I {hjärta} U ... 
Du får ett halsband fyllt med kärlek ... 

Perfekt att ge bort på Alla Hjärtans Dag!


Ps. På de båda övre bildern har jag knytit brickan på en läderrem (2 mm) som ett halsband, med riktigt lås och allt. Går alltså också att få ... 

3 kommentarer:

  1. Hej,

    Superfint, jag skulle vilja beställa ett armband, hoppas det går med armband, hur gör jag? Ska jag maila dig mina uppgifter?

    Mvh
    Lollo

    SvaraRadera
  2. Hej Lollo.
    Det går jättebra att emaila mig på ulrika.burell@telia.com för att beställa det som ett armband. Välkommen! Ulrika

    SvaraRadera