måndag 12 november 2012

LYCKA EN MÅNDAG


Alltså var har jag varit de senaste åren? Hur har jag kunnat missa den här bönan. Eller ja, jag har väl inte missat hennes låtar. Men jag har liksom inte lyssnat, bara trallat med. Och nu. Ja, nu efter 'Så mycket bättre' så är jag helt salig. Över att ha en massa vackra låtar, med vackra texter och en magisk röst, att lyssna på. Lycka.       Allra vackrast är den här. Den rör om. Berör. Och bara är så fin. Love!

Det är det jag gör idag. Lyssnar på Miss Li. Samtidigt som jag ordnar med papper & häftar fast kvitton. Behandlar mina bihålor (aj!). Städar undan ett stökigt skrivbord. Pysslar med silver. Och dricker nespresso. Och äter på mina fantastiskt goda saffransbullar. Maj gad så goda.

Och önskar er en fin start på veckan. Såklart!

6 kommentarer:

  1. Låter som trevlig måndag förutom onda bihålor. Krya på dig och håll utkik i brevlådan efter brunt brev :) Äntligen ;)

    KRam Linda

    SvaraRadera
  2. Var är mina bullar?? hahaha. Puss Löken

    SvaraRadera
  3. Håller med dig. Men man kan inte botanisera i allt. Ibland måste man få det serverat.
    "Så mycket bättre" serverar mycket ;-)

    SvaraRadera
  4. Ja,tänk vad det programmet öppnar upp. Likadant varje år. Härligt!

    SvaraRadera
  5. Vacker Musik!

    Och jag önskar jag hade nespresso och saffransbullar...men väl lite äppelpaj ;)

    KRAM!!

    SvaraRadera