tisdag 17 juli 2012

DIVIDED WINGS



En tjej hörde av sig till mig, efter att hon sett halsbandet WINGS OF LOVE. Hon undrade om jag kunde göra ett vänskaps-halsband åt henne - ni vet ett sådant man har med ett halvt hjärta (man bryter själva hjärtat och behåller varsin del). Av mina WINGS. En vinge i varje halsband. Då hennes väninna skulle flytta långt, långt bort.  Och hon ville ge henne en symbol för deras vänskap - så stark - fast på avstånd. Så fint tyckte jag. Halsbandet DIVIDED WINGS kom till - och blev så fint. Så enkelt. Så mycket kärlek i det.


4 kommentarer:

  1. Vilken fin tanke och present. Toppar allt.
    Kan man beställa tre vingar ;)

    SvaraRadera
  2. Som att dela upp änglavingar! Fint!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin idé! :)

    SvaraRadera
  4. jag skulle verkligen vilja beställa detta halsband utav dig. mvh
    svara gärna på min mail. Alexandra_Eriksson@live.se

    SvaraRadera