fredag 25 november 2011

FREDAG .... HÄRLIG FEELING





{ alla bilder via * }
Visst är det är en härlig feeling att vakna och inse att det är fredag idag. Mmmm ...
Maken ska inom Hötorgshallen för att inhandla det obligatoriska helg-mumset och jag ska plocka iordning här hemma, jag ska packa väskan, jag ska handla, jag ska hämta barnen på dagis & skola, jag ska plocka med mig lite adventsmys ut och jag ska jobba undan beställningar & tillverka smycken inför våt event på tisdag. Sedan ut till stugan dit vi åker ikväll för att andas frisk luft, umgås bara vi och njuta av det härliga lugnet & den vackra naturen - hela helgen. Vi ska dricka varm choklad, vi ska elda i kaminen, äta gott och kura ihop oss i mörkret i vår soffa med fårskinn och filtar efter en heldag ute på tomten som det ska fixas med. Och har vi tur kommer de andra fina, som vi känner där ute, också ut också. Det blir en toppenhelg!

Och ett litet pssst. Glöm nu inte det här: beställa julklappar hos little.u ...


1 kommentar:

  1. oh my.

    MMMMMmmmmm - på den första bilden och Oooooh, Aaaah va fint - på bilden m stjärnorna

    ha en finfin helg.

    SvaraRadera