torsdag 29 september 2011

ALL FOR CHILDREN







Idag släppte HM sin ALL FOR CHILDREN collection. Och OH WOW vad mycket fint det finns. Som vanligt är ju kläderna till tjejer strået vassare. Så himla fina kläder med de mest underbara små detaljer. Men faktiskt så tycker jag det fanns en hel del coolt till killarna också. Jag tycker dock att det är synd att de delar upp kläderna så pass mycket i tjej och kille. Jag tycker att många av kläderna skulle både tjej & kille kunna använda om man bara inte gjorde puff-ärm eller satte dit rosetter & hjärtan. Rosetter går ju klippa bort kanske men det andra.

Jag har redan klickeliklickat hem detta ovan. Jaá, jag gör ju samtidigt en god gärning ... 25% av försäljningspriset går till att beskydda barns rättigheter i Bangladesh. Sån't gillar jag.


4 kommentarer:

  1. Gillar! Ja varför är det så? Pojkkläder kan visst bli strået vassare. Krävs bara lite fantasi.
    Kram o ha en fin dag/Jennifer

    SvaraRadera
  2. Sånt gillar jag med, och yes det var lättare att hitta fina plagg till min tjej. Men hittade en enkel snygg randig tröja till min lilla kille iaf :)

    O vad synd med klänningen, den är Big på mig med (har minsta stl) o spec. ärmarna... men gillar när plaggen är de i bland blir lite stort ;)

    hoppas ni har en fin dag! KRAM

    SvaraRadera
  3. Faktiskt! Jag har varit på stan och fått med mig massa plagg (en del samma som dig) till Milo. Inte ett enda till Filli! Kors i taket. Kram.

    SvaraRadera
  4. En affarside - snygga killklader! Can't stand bilar, superheros och sportklader. Gillar CrewCuts men de kunde vara straet vassare, ar lite boring. Far kika in pa H&M har. Tur att min son har skoluniform;-) Ha en superhelg! New York bo

    SvaraRadera