måndag 14 februari 2011

OH LALA!

Lycklig!
Maken kom just hem från jobbet och vad har han med sig?!
En vacker påse med två vackra askar från Efva Attling.
Kärlek!
De heter Crazy hearts. 
På halsbandet hänger tre hjärtan; ett för maken, ett för nilsen & ett för busen ... så fint & så enkelt!
På armbandet flera hjärtan, massor av crazy hearts.
Han är så bra på att överraska min make. Visst är det fantastiskt att han valt ut dem till mig. Jag har dem på mig och det känns väldigt bra. De är så fina.


Älskade Make ... tack!


{ crazy hearts }

4 kommentarer:

  1. Och hej själv! Tack för att du kommenterade på min blogg så att jag hittade hit. supertrevligt :-). Och jag gick in på din smyckesblogg, vad mycket fint. Jag skulle gärna köpa halsbandet "Heart Kids" bums. Jag hör av mig på din mail,

    trevlig kväll! C

    SvaraRadera
  2. C: Vad kul att du gillar mina smycken (så snällt skrivet)! Emaila mig gärna på ulrika.burell@telia.com / u.

    SvaraRadera
  3. Åhhhhh min kompis har också likadana Attling smycken som du fick de är sååååååå fina. Lyllos dig ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  4. F: Visst är jag bortskämd ... Kram, u.

    SvaraRadera